چینی آلات بهداشتی

آشنایی با انواع چینی آلات بهداشتی

سرامیک های بهداشتی کدامند و چه کاربردی دارند؟

وجود لوازم و وسایل کاربردی مانند چینی آلات بهداشتی در هر خانه ای ضرورت دارد. برای همین است که تولیدکنندگان در 50 سال اخیر با استفاده از سرامیک های مرغوب، چنین لوازمی را تولید کرده اند. اگر دقت کرده باشید، روز به روز بر تعداد و تنوع این چینی آلات افزوده می شود و لوازم جدیدی پا به عرصه ظهور می گذارند. اگر می خواهید با این محصولات بیش تر آشنا شوید، حتما ادامه مقاله را مطالعه کنید:

روشویی: در تمامی سرویس های بهداشتی، استفاده از روشویی جزو واجبات است. پس اگر به فکر تامین بهداشت فردی و اجتماعی هستید، حتما روشویی را در سرویس بهداشتی نصب کنید.

توالت فرنگی: از آن جایی که اغلب افراد زمان استفاده از توالت ایرانی با مشکلات مفاصل و درد زانو روبرو می شوند، برای همین توالت فرنگی یکی از مهم ترین چینی آلات بهداشتی به شمار می رود.

توالت ایرانی: ما ایرانیان بر حسب عادت از توالت ایرانی نشسته استفاده می کنیم و برای همین، اغلب سنگی که در سرویس های بهداشتی کشور استفاده می شود، سنگ توالت ایرانی است.

وان و جکوزی: با استفاده از وان و جکوزی می توانید مدت زمان زیادی از روز را ریلکس کنید و با آب درمانی، از درد مفاصل جلوگیری نمایید.

همان طور که مشاهده کردید، امروزه انواع چینی آلات بهداشتی از ضروری ترین اقلام و لوازم برای هر مکانی به حساب می روند. اگر دقت کنید خواهید دید که حداقل یکی از محصولات گفته شده، در خانه های ما یافت می شود. به غیر از منازل نیز، همه ارگان های دولتی، شرکت های خصوصی، پارک ها و سایر مکان های عمومی مجهز به سرویس های بهداشتی هستند و نمی توان اهمیت این محصولات را در زندگی شهری نادیده گرفت.

روش تشخیص چینی آلات بهداشتی مرغوب

اگرچه شاید تشخیص یک چینی آلات بهداشتی باکیفیت و مرغوب سخت و دشوار جلوه کند، با این حال اگر کمی دقت خود را بالا ببرید راحت تر می توانید مدل های مرغوب را از تقلبی تشخیص دهید. اگرچه سرامیک های بهداشتی تقلبی ارزان قیمت هستند، با این حال عمر و دوام چندان بالایی ندارند و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، قابلیت استفاده نخواهند داشت. بنابراین به هیچ عنوان کیفیت را فدای قیمت نکنید و همواره در پی خرید مرغوب ترین چینی آلات و سرامیک های بهداشتی باشید.

  • مقاومتی که بدنه چینی آلات دارند.

مهم است که قبل از خرید محصولات سرامیک و انواع چینی آلات، حتما به درجه کیفی آن توجه کنیم. عموما برای ساخت و پرداخت این محصولات، از متریال گوناگونی استفاده می کنند. اگر در این خصوص بیش تر تحقیق کنید، متوجه می شوید که این محصولات درجه اول، درجه دوم و حتی در مواردی درجه سوم نیز تولید می شوند. بنابراین توصیه می شود شما نیز محصولی با درجه کیفی بالا را برای خرید انتخاب کنید.

  • گارانتی که هر محصول به خود اختصاص می دهد.

از روی ضمانت نامه و گارانتی نیز می توانید اصل یا تقلبی بودن چینی آلات بهداشتی را تشخیص دهید. زمانی که چنین محصولی گارانتی بلند مدت دارد، مسلما تولید کننده از بهترین متریال برای ساخت آن استفاده کرده است.

  • میزان قیمت چینی آلات

حتما شما نیز ضرب المثل معروف « هیچ ارزانی بی حکمت نیست» را شنیده اید. در واقع دلیل ندارد که یک محصول درجه یک و باکیفیت، با قیمتی بسیار ارزان به فروش برسد. در نتیجه اگر مشاهده کردید که انواع چینی آلات با قیمتی بسیار پایین عرضه می شوند، حتما باید به کیفیت آن شک کنید و از خرید آن اجتناب نمایید.

اهمیت وجود چینی آلات بهداشتی در زندگی شهری

در زمان های گذشته که مردم به صورت روستایی و یا عشایری زندگی می کردند، وجود محصولات و لوازم بهداشتی مانند چینی آلات چندان مرسوم نبود. با گذشت زمان زندگی روستایی جای خود را با زندگی شهری تعویض کرد و مردم رفته رفته ساکن شهر شدند. در نتیجه حفظ و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی نیز مهم و حائز اهمیت شد. به گونه ای که در هر خانه، وجود یک سرویس بهداشتی و حمام ضرورت پیدا کرد.

امروزه در تمامی خانه ها می توانید انواع چینی آلات بهداشتی را مشاهده کنید. از توالت فرنگی و ایرانی گرفته تا روشویی و وان همگی در خانه های آپارتمانی و ویلایی وجود دارند. همین امر سبب شده است که در طول قرن اخیر، بهداشت به شکل قابل توجهی پیشرفت داشته باشد.

البته استفاده از توالت و سایر چینی آلات بهداشتی، تنها محدود به زندگی شهری نمی شود. امروزه حتی زندگی روستایی نیز با پیشرفت های زیادی روبرو بوده است. به گونه ای که از این لوازم چینی آلات، حتی در روستاهای مختلف نیز استفاده می کنند. برای همین است که تولیدکنندگان زیادی در سراسر کشور به فکر تامین نیاز مردم هستند و انواع چینی آلات را به صورت عمده تولید می کنند.

خرید مستقیم بهترین برندهای چینی آلات

اولین سوالی که زمان خرید چینی آلات به ذهنتان خطور می کند چیست؟ آیا شما نیز مانند عموم مردم به قیمت محصول فکر می کنید یا ترجیح می دهید کیفیت را اولویت قرار دهید؟ اگرچه توجه به هر دوی این عوامل مهم است اما انتخاب یک فروشگاه معتبر و با تجربه، بسیار مهم تر از توجه به قیمت و کیفیت سرویس آلات بهداشتی است. برای همین، بیش از اینکه به سایر عوامل اهمیت بدهید، باید سعی کنید مجموعه فروش معتبری را برای خرید انتخاب کنید.

اگر به جستجو بپردازید، بیش از صدها فروشگاه حضوری و اینترنتی در زمینه خرید و فروش چینی و سرویس بهداشتی فعالیت دارند و شاید همین مسئله شما را با سردرگمی روبرو کند. برای اینکه بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید، قبل از هرچیز باید از سایر مشتریان هر فروشگاه نقاط قوت و ضعف آن را بپرسید. مطمئنا هیچ کس شما را به اندازه دیگر خریداران یک فروشگاه یاری نخواهد رساند.

پس همین حالا دست به کار شوید و بهترین سرامیک بهداشتی را برای خانه خود تهیه کنید. امروزه مشهورترین فروشگاه های عرضه چینی آلات، طیف قیمتی متفاوتی را برای فروش در نظر گرفته اند و شما می توانید با مقایسه قیمت محصولات مختلف، یکی را به دلخواه انتخاب و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید